peppad b-rud

Hej alla! Dagen har bestått av jobb från 10 till 18, fick massa bra omdömen, så jag blev så glad. Imorn jobbar jag mellan 12-20 så jag får en liten sovmorgon iaf:) Just nu är jag så himla taggad känner jag. Jag är nog helt allmänt på bra humör. varför? jo för att jag har bestämt mig för att flytta hemifrån, snarast(helst med min man). Mitt hjärta bor ju i Linköping nu för tiden så jag tar en tripp dit på torsdag och blir där enda tills nästa onsdag, jag längtar såå. Ska bli supermysigt. jag beställde även massa Fimosticks idag till naglarna, iiiih. Jag är så excited att få hem dom. Jag beställde frukter, rosetter, fjärilar, ja allt möjligt! Nu ska jag precis göra naglar på mig själv. tänkte göra något enkelt glittrigt bara. så jag kan sätta på fimo sakerna när jag kommer hem och har fått dem. Lägger upp bild senare. Hör av er om ni vill förlänga naglar 0769421005
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0