Uvgel

som ni kanske kommer ihåg så skrev jag tidigare att jag skulle visa lite uvgele naglar.
jag har precis gjort på min själv för första gången och jag är otroligt nöjd! så  himla lätt när man bara vet hur man ska trixa för att få det så snyggt. jag satte på en massa rhinestones för lite roliga detaljer, och jag tycker det är så kul när man leker med olika mönster:)
ikväll ska jag på middag hos en vän med massa god mat, gott umgänge och lite rödvin. super trevligt!
får se om det slutar ute på dansgolvet nu när det är lönehelg;) jobbar dock imorn så vi får la se.
hade fint så länge, uppdaterar lite senare.
kisses

Kommentarer
Postat av: josie

superlätt att smsa nu va?:))

2012-01-27 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0