whats up?

hejsan!
startar om på nytt, nu med syfte för att verkligen blogga. har laddat ner en app på mobilen så detta lär ju inte bli några problem känner jag. jag kommer att skriva om min egna vardag, visa massa nagelexperiment, smink och mycket mycket mer som jag intresserar mig utav. Enjoy.
här om veckan beställde jag uvgelé, och massa annat kul till nagelförlängning. dags att börja pyssla lite nu tycker jag. bilder kommer!
jag fick även mitt paket ifrån have2have.se igår med skor jag beställde, snygga va?;)
sen köpte jag även en pälsjacka som jag blev förälskad i för ett tag sen, från jeansbutiken. fick lite extra i lön så kändes helt rätt hih.
och jag hittade VÄRLDENS sötaste uggla på lagerhaus, Owl you need is love

nu har jag precis rensat klart i mitt rum så nu ska jag lägga mig i soffan i min onepiece och sega järnet hela kvällen.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0