FREDAG

HEJHEJ
äntligen fredag hörni!
idag är jag glad. Mitt paket från maccosmetics kom på posten med mina favvo läppennor. visar en bild. och skriver vilka det är strax :)

Nu sitter jag i soffan och är klar för en tur på stan. ska fixa en present till Thomas som fyller år imorgon och även en "inflyttningspresent".

Imorse när jag gick upp åt jag havregrynsgröt med massa bär och varm mango. Till lunch har jag ätit en omelett och ikväll blir det TACOS! längtar. det var riktigt länge sen. ska äta massor.
Och imorse när jag vaknade hoppade jag över en föreläsning, det var biologi och med tanke på att jag pendlar varje dag så skulle hela min dag gått för att lyssna på något jag redan kan ganska bra. kändes bara ovärt helt enkelt. så jag gick och tränade imorse på älskade WorldClass.

Passet gick grymt, körde ben, rumpa och mage. gjorde krigar övningar så imorn kommer det kännas riktigt skönt haha. men jag ser redan skillnad på min kropp. och det är så jäkla kul att se resultat. man blir motiverad till tusen.

Nej hörni nu ska jag gå ner på stan. ska bara lägga upp lite bilder åt er.
Puss och ha en fantastisk fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0