GODDAG!

Lördag och festmode idag. jag har längtat efter denna dag på något sätt. eftersom alla andra helger har varit att man måste plugga. men nu har man liksom en anledning till att göra något kul och annat
Jag kom precis hem ifrån stan, har köpt present åt killarna till ikväll och nu står jag och diskar gårdagens tacosfat heh. 
Riccardos lillebror och mamma kommer nämligen på besök så det gäller att man har snyggt tills de kommer. men det är ingen panik än så länge iaf. Jag börjar även få ångest över vad man ska ha på sig ikväll , samma sak varje gång haha. 
MEN! Talk that Talk kommer absolut ingå i min look ikväll. Nej hörni jag måste diska klart nu och fixa massa annat. Ska slå in presenter, måla naglar, duscha, etc. så vi hörs lite senare helt enkelt. 
 
Puss och kram skumbanan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0