Mac, älskade Mac.

Här är bilder på det roliga jag fick hem i brevlådan idag. 
Den svarta asken innehåller en Lippencil som heter Heroine. Denna har varit min favorit länge, hade den även länge i somras. Den har jag även på mig med lite lipgloss på bilderna.
Här är den andra pennan. Longlasting lippencil, färgen heter Talk that Talk och är från Rihannas höstkellektion. Ni ska få se en bild på hur den ser ut så småning om men om jag ska förklara den lite fort är den vädligt mörklila. och lite varmare, nästan plommonlila fast riktigt mörk som sagt. Jag gillade den pennan i konsistensen mer dock, den är väldigt mjuk och skön medans Heroine är väldigt hård. hehe inte lika skönt att måla med den på läpparna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0