Måndag

Måndag igen alltså, Helt sjukt vad veckorna och dagarna springer förbi.
Idag är det exakt en vecka kvar till Matematiktentan! Inte långt alls kvar nu. Men på något sätt känner jag mig rätt lugn när det gäller matten. Jag tycker att det är ganska logiskt och roligt nu och då går det ju betydligt lättare.
Just nu sitter jag och pluggar biologi, för tillfället är jag på kapitlet som handlar om celldelning. biologin är jag lite mer orolig för. inte för att det är svårt, mycket logiskt där med men det är så sjukt mycket man ska kunna. Så många ord som är lika varandra på något sätt. Men det ska väl lösa sig detta med tänker jag.

Idag är alltså en riktigt bra pluggdag. vi hade en föreläsning och nu har man en hel dag till åt att bara plugga plugga plugga. Vi har bara schema fram till onsdag sen är det fri tid att plugga till Tentorna.

Jag skriver nog en vända till sen för att ta en liten paus och dricka en kaffe eller något.
Hoppas ni har en lika effektiv och bra måndag som mig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0