Torsdag

Shit vad tiden går fort. Jag hinner inte riktigt med.
PÅ MÅNDAG ÄR DET MATTE TENTA! så kul ska det bli. Jag är taggad till 1000. Jag pluggade rätt bra matte igår och känner faktiskt att jag kan ju detta rätt bra ändå. Det är skönt. Idag ska jag göra kapitel 11 i Biologi och gå igenom små saker i matten som jag har lite problem med. Men det löser sig.

Just nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska koka klart. Jag äter ägg varje morgon, absolut den bästa frukosten enligt mig. Sen ska jag fara iväg till Stadsbiblioteket för att sätta mig och plugga hela dagen.
Det är riktigt skönt att sitta där. Det är tyst, men skönt tyst på något konstigt sätt. Luftigt, stort och man känner sig bara avslappnad på något magiskt sätt. Jag ser fram emot idag, jag tror jag kommer få mycket gjort!

Nästa kurser vi börjar med om en vecka ungefär är Kemi A och Fysik A. Böckerna är svin dyra, ungefär 2000 kronor om jag köper både A och B till Fysiken och Kemin. hehe, men men sånt är ju livet när man är student.

Nej nu ska jag äta. och sen ska jag föna håret, packa väskan sen dra iväg.

PUSS OCH KRAM.

här är en bild när min tatuering på benet var helt nygjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0