torsdag

Hej alla.
Jag har haft en seg dag idag. varit trött och riktigt trögt huvud i mellan åt. tror det blir så eftersom man matar hjärnan med nya grejer varje dag. men man lär sig ju något väldigt kul varje dag iaf.

så imorse när jag gick upp hann jag med mina morgonrutiner precis som vanligt, jätte viktigt hehe. och på bussen påväg till Norrköping så kände jag mig ovanligt pigg.
Vi hade matematik föreläsning, derivata och tillämningar. ganska kul faktiskt. det är samma taktik som förut men nu var uppgifterna lite mer realistiska och det är då det börjar bli kul.
Det har gått fruktansvärt fort. kan inte förstå att för 6,5 veckor sen började vi med matematiken och biologin och om 1,5 veckor tentar vi av dom. imponerande att man ändå klarar av något så intensivt fast man inte har gått i skolan på 2 år.

Sen efter tentorna börjar vi direkt med Kemi och Fysik A, spännande. det gäller att andas de få dagarna man har mellan tentan och de nya kursstarterna. Men jag brukar oftast påminna mig själv om att detta kommer gå fort. förhoppningsvis klarar jag allt och då är jag 1 steg nämare min dröm.

När jag kom hem var jag sådär brutalt frusen och kall. så jag tog en skön varmdusch. nu sitter jag här i soffan och överväger om jag ska plugga mer nu eller städa eller om jag ska göra det imorn. hmm.
Nu ska jag försöka bestämma mig. ha en fin kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0